Baixarem a segona amb pochettino ?

martes, 3 de febrero de 2009

Oportunitat per a Cristian



El porter confia a poder jugar davant el Getafe i recorda que “sempre he hagut d'afrontar situacions difícils”

Cristian Álvarez pot tenir l'oportunitat de debutar a la Lliga diumenge que ve. El porter hispà argentí, que només ha tingut oportunitat a la Copa del Rei, podria ocupar la meta a Getafe per suplir l'absència de Kameni per sanció.El porter, que no va poder anar convocat la setmana passada per un cop durant el partit de Copa, ha apuntat que “seria el meu debut oficial a la Lliga espanyola. Vaig venir per això, a mostrar-me a la Lliga i, si jugo, espero que les coses li vagin bé a l'equip. No és tant per superar un error com jugar per mi, per demostrar el que sóc”.El porter també ha indicat que “jugant s'aprèn i es nota l'evolució. L'anàlisi que faig és positiu més enllà de jugar. Assumeixo que errors els podem tenir qualsevol, però al professional se l’ha de veure. Si bé la situació no és la millor, necessito sumar més minuts i a poc a poc ho vaig aconseguint. Espero tenir més oportunitats la temporada que ve”.Cristian ha reconegut que, al llarg de la seva carrera, sempre ha hagut de “afrontar situacions difícils i he jugat en partits complicats. Vaig debutar amb 20 anys en un derbi i aquestes situacions complicades m'agraden. La pressió cal saber transformar-la en fets positius. Per a mi és una situació nova. Mai havia estat sense jugar, però això també em serveix per aprendre, madurar i agafar experiència. Sabia que a la Lliga no jugaria, però vaig venir amb l'esperança de poder fer-ho, com faria qualsevol altre jugador, independentment de l'edat i de la situació en la qual estigui. Sabia que podia ser una temporada d'aprenentatge, d'adaptació, així que intento aportar tot el que puc des de fora i de gaudir i recolzar als meus companys”.Pel que fa al seu futur ha insistit que “és molt aviat per prendre una decisió. El que vull fer és jugar, triomfar aquí i crec que tinc capacitat per fer-ho. No penso en el canvi”.

1 comentario:

  1. Hola amigo acabo de descubrir tu blog, y te felicito por él, a parte te invito a que visites mi blog cuando puedas. Un saludo.
    http://sentimientoperico.blogspot.com

    ResponderEliminar